010 - 266 57 57

Welkom bij het Cliëntportaal

LET OP: MOMENTEEL ALLEEN BESCHIKBAAR VOOR THUISZORG CLIËNTEN.

Via het Cliëntportaal van De Zellingen heeft u als cliënt altijd en overal eenvoudig toegang tot uw zorgdossier. Zo heeft u, en eventueel uw mantelzorger, familie of vrienden, inzicht in uw eigen zorgplan en rapportages. 
 

Inloggen Cliëntportaal

 

Om gebruik te kunnen maken van het Cliëntportaal dient u zich via uw zorgcoördinator of EVV-er aan te melden. De zorgcoördinator of EVV-er vult dan samen met u het digitale aanmeldformulier in. Bij het aanmelden hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

  • Een geldig identiteitsbewijs
  • Uw e-mailadres
  • Uw telefoonnummer

Bij het aanmelden wordt u gevraagd akkoord te gaan met de algemene gebruiksvoorwaarden.

Vragen? Wij helpen u graag op weg!

Wij helpen u graag om het Cliëntportaal op een juiste wijze te gebruiken. Bekijk hiervoor onderstaande handleidingen, instructies en de gebruikersvoorwaarden.

» Snelkaart: korte toelichting en de meest gestelde vragen
» Uitgebreide handleiding 
» Instructiefilmpjes
» Algemene gebruikersvoorwaarden

Heeft u vragen of problemen met inloggen, dan kunt u van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 16:30 contact opnemen met de helpdesk ICT De Zellingen via het algemeen telefoonnummer 010- 266 57 57.

Wilt u meer informatie? Bel Cliëntservice op 010 - 284 33 00

Wij kunnen u ook terugbellen of mailen