Compliment- en klachtmelding

Bij De Zellingen vinden we het belangrijk dat cliënten, familie en bezoekers tevreden zijn. Onze medewerkers spannen zich dagelijks in om zorg, behandeling en overige servicediensten goed te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat u hierover niet tevreden bent.

Wij waarderen het wanneer u in dit geval uw ontevredenheid of klacht aan ons kenbaar maakt. Wij kunnen dan ons best doen om uw ongenoegen te verhelpen en bovendien geeft u ons daarmee de mogelijkheid om tekortkomingen te verhelpen en onze service zo te verbeteren. U kunt uw ongenoegen of klacht op verschillende manieren aan ons kenbaar maken.

Via een medewerker of leidinggevende

Als u op welke manier dan ook niet tevreden bent, kunt u het beste de betreffende medewerker of leidinggevende van De Zellingen benaderen. Dit is de meest directe weg.

Via de klachtenfunctionaris

Wilt u uw klacht bespreken met een onafhankelijk persoon dan is dit mogelijk. De klachtenfunctionaris heeft een onafhankelijke functie binnen De Zellingen en staat voor u klaar met informatie, advies en bemiddeling.

» Meer informatie en contactgegevens

De vertrouwenspersoon

Heeft u geen klacht, maar zit u wel met een kwestie die vertrouwelijkheid behoeft, dan kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon. De vertrouwenspersoon fungeert als een klankbord en luistert, verheldert en verwijst wanneer dat nodig of gewenst is.

» Meer informatie en contactgegevens

Bel voor vragen of informatie met 010 - 266 57 57

Wij kunnen u ook terugbellen of mailen